loading...

آموزش سئو

بازدید : 6
چهارشنبه 9 خرداد 1403 زمان : 19:34

از قدیم تا کنون همیشه تمیزی و نظافت خانه‌ها یکی از دغدغه‌های فکری خانواده‌ها بوده است. درواقع در بعضی از روزهای سال مانند زمانی که به عید و یا روزهای خاصی از سال نزدیک می‌شویم نظافت منزل یکی از رسومات به حساب می‌آید. هرساله با نزدیک شدن به سال نو خیلی از افراد سعی بر این دارند که اسباب منزل خود را از غبار و آلودگی پاک کنند.

یکی از این وسایل که برای تمیزی آن باید اقدام کرد فرش و قالیچه‌های منزل می‌باشد. در زمان‌های قدیم رسم بود تا با نزدیک شدن سال نو فرش و قالیچه‌ها را بر روی پشت بام و یا حیاط منزل به صورت سنتی شست‌وشو داده و از بام خانه‌ها برای خشک شدن آن استفاده می‌کردند. اما امروزه قالیشویی‌ها کار را راحت تر کرده‌اند. از بهترین قالیشویی‌ در کرج که می‌توان به اشاره کرد قالیشویی خوش قدم می‌باشد.

قالیشویی در کرج

قالیشویی درواقع به عمل شست‌وشوی فرش و قالی‌ها به صورت حرفه‌ای و به روش سنتی و یا مدرن می‌باشد. روش سنتی و مدرن بسیار با یکدیگر تفاوت دارند اما چیزی که حائز اهمیت می‌باشد توجه به نوع فرش و بافت فرش شما در قالیشویی می‌باشد. وقتی شما عزیزان خود برای شست‌وشو قالی و یا فرش خود اقدام می‌کنید شاید نسبتا از دانش کمتری درباره‌ی فرش و نوع و بافت آن برخوردار باشید. در نتیجه این عمل سبب می‌شود که به فرش و قالی خود صدمه وارد کنید.

اما در قالیشویی کرج به علت بهره بردن از دانش کارشناسان حرفه‌ای در زمینه‌ی فرش قبل از شست‌وشو فرش شما ابتدا فرش از تمامی جهات بررسی می‌شود. نوع بافت فرش شما ماشینی و یا دستبافت بودن آن، رنگ فرشف نوع بافت و متریالی که در فرش شما به کار رفته است بررسی می‌شود. باید این موضوع را به یاد داشته باشید که اطلاع از مواد شوینده ای که مناسب فرش شما باشد بسیار اهمیت دارد. به همین دلیل متخصصان حرفه ای قالیشویی کرج حتما قبل از عمل شست‌وشو بررسی می‌کنند که برای انجام کار از چه مواد شوینده‌ای استفاده کنند.

مراحل قالیشویی به چه صورت می‌باشد؟

چون فرش کالایی گران بها می‌باشد و با توجه به ماشینی و یا دستبافت بودن آن باید برای انتخاب یک قالیشویی مناسب حساسیت به خرج داد. قالیشویی در کرج درواقع دارای سلسله مراتبی است که در ادامه سعی داریم تا ان را برای شما بررسی کنیم. ابتدا بعد از ثبت درخواست شما برای شست‌وشو از طریق تلفن و یا حتی به صورت آنلاین مشاوران مجموعه با شما تماس گرفته تا بتوانند درخواست شما را در اولین فرصت پیگیری کنند. بعد از ثبت سفارش نیروهای مجموعه خوش قدم در سریعترین زمان ممکن به محل شما آمده و بعد از بررسی کامل فرش و دادن اطلاعات لازم در خصوص فرش شما فرش را تحویل گرفته و به محل شست‌وشو انتقال می‌دهد.

وقتی فرش شما به قالیشویی کرج انتقال داده می‌شود در ابتدا فرش توسط متخصصان حرفه‌‌ای بررسی می‌شود. در طی بررسی نوع و بافت و متریال استفاده شده در فرش و قالی شما ثبت شده و بعد از انتخاب مواد شوینده و نوع شست‌وشو فرش آماده شست‌وشو می‌شود. فرش‌های دستبافت و قدیمی تر به علت اینکه از حساسیت بیشتری برخوردار هستند معمولا به روش سنتی و فرش‌های ماشینی به صورت مدرن و با استفاده از دستگاه‌های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک شسته می‌شود. در ادامه به تفاوت سنتی و مدرن بیشتر می‌پردازیم.

تفاوت قالیشویی سنتی و مدرن

تفاوت سنتی و مدرن درواقع در نحوه شست‌وشو فرش و قالی می‌باشد. در هردو روش قبل از شست‌وشو فرش مورد بررسی قرار می‌گیرد اما در بعد از بررسی‌های لازم شست‌وشو اصولی و دقیق اهمیت بسیاری دارد. در قالیشویی کرج فرش‌های دستبافت با حساسیت و دقت بیشتری و با مواد شوینده مخصوص توسط مجرب ترین نیروها شست‌وشو می‌شود. در روش سنتی تقریبا تمامی مراحل به صورت دستی انجام می‌شود و بعد آن برای خشک کردن ان اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

اما در قالیشویی مدرن بعد از بررسی، فرش شما در داخل دستگاه‌های شست‌وشو قرار گرفته و به صورت اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک و با برس‌های مخصوص عمل قالیشویی انجام می‌شود. بعد از شست‌وشو و آبکشی فرش‌ها داخل دستگاه خشک کنی قرار گرفته و عمل خشک کردن انجام می‌شود.

خدمات قالیشویی در کرج

در قالیشویی در کرج خدمات زیادی برای رضایت مشتریان انجام می‌شود. خدماتی چون مرمت و رفوگری، رنگبری و لکه برداری، شیرازه دوزی و ریشه زنی و چرم دوزی و یا حتی شست‌وشو مبلمان می‌توان اشاره کرد. شست‌وشو خوشخواب و موکت هم از دیگر خدمات فالیشویی در کرج می‌باشد که باید به آن اشاره کرد. در ادامه سعی داریم تا بیشتر شما را با خدمات مجموعه خوش‌قدم آشنا کنیم.

رفوگری و مرمت

وقتی فرش شما دچار پوسیدگی شود و یا در اثر آسیب‌های جدی دچار پارگی شده باشد شما می‌توانید با مجموعه قالیشویی کرج تماس گرفته تا مشکل را حل کنید. درواقع کارشناسان حرفه ای خسارت وارده را بررسی کرده و با دانش و مهارتی که دارند با استفاده از ابزار مخصوص فرش شما را مرت و ترمیم می‌کنند.

شیرازه دوزی

شیرازه دوزی درواقع برای استحکام فرش به کار می‌رود. در این عمل با استفاده از نخ‌های ضخیم و سوزن‌های مخصوص حاشیه فرش را می‌دوزند. این عمل را برای اینکه تار و پود فرش از هم جدا نشود انجام می‌دهند.

ریشه زنی

معمولا وقتی فرش شما کهنه و یا فرسوده می‌شود و یا اینکه ریشه‌ها دچار آسیب دیدگی می‌شود شما می‌توانید ریشه زنی انجام دهید. ریشه زنی از دیگر کارهایی است که برای استحکام فرش استفاده می‌شود. در این روش ریشه را از قسمتی که خراب و یا پوسیده شده است با قیچی چیده و از قسمتی که بافت فرش شروع می‌شود شروع به ریشه زنی می‌کنند.

چرم دوزی

برای جلوگیری از لول شدن و یا جکع شدن لبه فرش در قالیشویی کرج با استفاده از نوارهای چرمی باریک لبه فرش را می‌دوزند. این چرم‌ها معمولا از جنس چرم حیوانات می‌باشند و از این عمل سبب می‌شود تا لبه فرش شما به داخل جمع نشود.

شست‌وشو مبلمان و خوشخواب

از دیگر خدمات مهم قالیشویی در کرج شست‌وشو و نظافت مبلمان و خوشخواب و انواع موکت‌ها می‌باشد. با توجه به اینکه این وسایل از وسایل پرکاربرد منزل هستند و به علت اینکه با پوست بدن در تماس بیشتری هستند نظافت و تمیزی آن‌ها بسیار حائز اهمیت است.

نوع پارچه مبلمان شو نیز بررسی شده و بعد از انتخاب مواد شوینده مناسب مبلمان شما و یا خوشخواب موکت شما شست‌وشو می‌شود. این نکته نیز قابل ذکر است که بدانید شست‌وشو موکت به دلیل اینکه ممکن است بعد از شست‌وشو مواد شوینده در داخل آن باقی بماند بسیار اهمیت دارد که اصولی انجام شود تا از پوسیدگی آن جلوگیری شود.

سخن پایانی

در نهایت مفتخریم که به اطلاع شما عزیزان برسانیم که مجموعه خوش قدم با سالها تجربه در زمینه انواع شست‌وشو فرش و مبلمان مهمان خانه همشهریان کرجی بوده است. با توجه به اینکه نظافت و پاکیزگی اهمیت بسیار بالایی دارد شما می‌توانید برای شست‌وشو فرش‌های خود به مجموعه خوش‌قدم بهترین قالیشویی در کرج اعتماد کنید و خدمات ویژه مشتریان و تخفیفات ویژه مجموعه برخوردار شوید. نهایت افتخار خوش‌قدم می‌باشد که پاکیزگی را به خانه‌های شما به ارمغان بیاورد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 294
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 8
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 7
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 101
  • بازدید ماه : 650
  • بازدید سال : 4006
  • بازدید کلی : 5645
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی