loading...

آموزش سئو

بازدید : 6
يکشنبه 13 خرداد 1403 زمان : 18:27

یکی از صنایع مهم و کاربردی در بیشتر کشورها صنایع قالیشویی می‌باشد. فرش‌ها و قالی‌ها یکی از گرانترین وسایل منزل هستند که بیشتر مورد آلودگی و کثیفی قرار می‌گیرند. به همین منظور برای شست‌وشو فرش‌ها به صورت اصولی که آسیبی به فرش و قالی شما وارد نشود بهترین گزینه انتخاب یک قالیشویی حرفه‌ای و پیشرفته می‌باشد.

خوش قدم پیشرفته ترین و معتبرترین قالیشویی در عظیمیه کرج می‌باشد که شما می‌توانید با خیال راحت فرش‌های خود را به آن بسپارید. در ادامه سعی داریم شما را بیشتر با صنعت قالیشویی و خدمات خوش‌قدم آشنا سازیم.

تاریخچه قالیشویی

هرچقدر دنیا به سمت تکنولوژی و پیشرفته تر شدن می‌رود تمامی صنایع و کشورهای توسعه یافته سعی بر این دارند که خود را با تکنولوژی و دنیای مدرن همگام سازند. یکی از صنایعی که از گذشته تا به کنون توسعه بیشتری یافته همین صنعت قالیشویی می‌باشد. در کشورهایی که صنعت قالی بافی و فرش‌ بافی بیشتر می‌باشد افراد به دنبال راه‌هایی برای حفظ این هنر گرانبها می‌باشند. به همین منظور یکی از رسومات از قدیم شستن فرش و قالی‌ها در زمان نو شدن سال نو بود. در زمان شستن فرش افراد فرش و قالی خود را در حیاط منازل و یا پشت بام خانه‌ها به صورت دستی شست‌وشو میدادند و آن‌ها را از بام خانه‌ها آویزان می‌کردند تا خشک شود.

اما خب این روش دستی نیز مشکلات و عیب‌هایی به دنبال داشت که باعث می‌شد در صورت شست‌وشوی نامناسب و غیر اصولی به فرش و قالی آسیب‌های جدی وارد شود. در نهایت سبب می‌شد طول عمر فرش‌ها و قالی‌ها نیز بسیار کوتاه شود. حتی گاه به دلیل اینکه فرش به درستی خشک نمیشد باعث پوسیدگی در عمق فرش شده و فرش آسیب جدی را متحمل میشد. اما امروزه قالیشویی‌های پیشرفته با دستگاه‌های اتومانیک و نیمه اتوماتیک هم شست‌وشو را آسان‌تر کرده هم از وارد شدن آسیب به فرش جلوگیری می‌کند. به همین منظور در بیشتر مناطق قالیشویی‌های پیشرفته‌ای تاسیس شده است. خوش قدم نیز پیشرفته ترین قالیشویی در عظیمیه است که بهترین دستگاه‌ها و بهترین کارشناسان در حوزه فرش و قالیشویی دارد.

قالیشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک

قالیشویی‌های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک درواقع ماشین‌های پیشرفته‌ای هستند که با توجه به نوع فرش و قالی ‌شما و همچنین رنگ و جنس متریالی که در آن به کار رفته است تنظیم می‌شود. در قالیشویی در عظیمیه برای استفاده از این ماشین‌های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ماشینی و یا دستبافت بودن فرش نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد. چون فرش‌های دستبافت نسبت به فرش‌های ماشینی از حساسیت بیشتری برخوردارند. فرش‌ها در داخل دستگاه‌های اتوماتیک قرار گرفته و به وسیله مواد شوینده مناسب هر مدل فرش و قالی و برس‌های مخصوصی که در داخل این دستگاه‌ها تعبیه شده شست‌وشو داده میشود. و بعد فرش‌ها و قالی‌ها در داخل دستگاه خشک کن مخصوص قرار گرفته و با دور موتور زیاد در داخل این دستگاه می‌چرخد و خشک می‌شود تا آب و مواد شوینده کاملا از داخل تاروپود فرش و قالی شما خارج شود.

قالیشویی چه خدماتی را شامل میشود؟

در قالیشویی فقط شست‌وشو فرش شما انجام نمی‌گیرد بلکه فرش شما از همه نظر موزد یررسی قرار می‌گیرد و اگر دچار آسیب شده باشد فرش شما ترمیم و بازسازی می‌شود. برای مثال ممکن است شما دارای حیوان خانگی باشید و حالا به هرطریقی به فرش‌ شما آسیب وارد کرده باشد. ممکن است فرش شما دچار پارگی شود شما می‌توانید با تماس با کارشناسان متخصص قالیشویی در عظیمیه در سریعترین زمان ممکن فرش خود را بازسازی کنید. یا ممکن است روی فرش شما نوشیدنی بریزد و شما ندانید چگونه لک را از فرش خود پاکسازی کنید. بنابراین یکی از کارهای تخصصی که در قالیشویی انجام می‌شود لکه بری می‌باشد. از دیگر کارهای تخصصی در قالیشویی انواع کارهای شیرازه دوزی، چرم دوزی، ریشه زنی می‌باشد. هرکدام از این کارها نیازمند تخصص و تجربه زیاد می‌باشد.

به همین منظور برای ارائه خدمات عالی خوش قدم از کارشناسان و متخصصان حرفه‌ای بهره گرفته است. از دیگر خدمات قالیشویی در عظیمیه می‌توان به خدمات شست‌وشو مبلمان در منزل نیز اشاره کرد. خوش قدم با داشتن نیروی متخصص و ماشین‌های شست‌وشو مخصوص قابل حمل در مکان شما مبلمان شما را با توجه به نوع پارچه با بهترین مواد شوینده شست‌وشو می‌دهند. در کنار تمام این خدمات شما می‌توانید شست‌وشو خوشخواب و موکت‌های خود را به این مجموعه حرفه ای و پیشرفته بسپارید.

چرا باید برای شست‌وشو قالی و فرش خود به قالیشویی در عظیمیه مراجعه کنیم؟

دلایل زیادی برای سپردن فرش‌های خود به شعبه فعال و پیشرفته قالیشویی در عظیمیه خوش قدم وجود دارد. اولین دلیل سرعت در پاسخگویی و تحویل فرش شما درب منزل می‌باشد که در سریعترین زمان ممکن فرش شما بررسی و خدمات مورد نظر بر روی فرش شما انجام و به شما تحویل داده می‌شود. دلیل بعدی وجود متخصصان و کارشناسان حرفه ای می‌باشد که با سالها تجربه شما می‌توانید با اطمینان خاطر فرش خود را به آن‌ها بسپارید. مولفه‌ی بعدی که در انتخاب شما نقش دارد وجود بهترین و به روز ترین دستگاه‌های قالیشویی و بهترین متدهای روز دنیا می‌باشد. در ادامه می‌توان به تخفیفات ویژه و مناسبتی که خوش قدم برای مشتریان خود قرار می‌دهد اشاره کرد. و از همه مهم تر اینکه قالیشویی خوش قدم به صورت آنلاین و تلفنی همه روزه پاسخگوی شما عزیزان همشهری در کرج می‌باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا چندین باید و نباید درباره فرش و قالی را برای شما بررسی کنیم.

بایدها و نبایدهایی که درباره فرش خود باید بدانید

به هیچ عنوان اگر از نوع و جنس متریال فرش خود اطلاعاتی ندارید از مواد شوینده برای پاک کردن لک و کثیفی اقدام نکنید. در صورتی که فرش شما دچار اسیب و پارگی شد در اولین فرصت با متخصصین در این زمینه تماس گرفته تا از اسیب‌های جدی تر جلوگیری کنید. برای وارد نشدن آسیب به فرش از قرار دادن پایه مبلمان و میز بر روی فرش و قالی خودداری کنید. شست‌وشو فرش و قالی به صورت دوره ای می‌باشد و از شست‌وشو مداوم فرش‌ها خودداری نمایید. حتما برای شست‌وشو فرش با قالیشویی‌های مطمئن تماس گرفته و قبل از تحویل فرش فرش خود را کاملا بررسی کرده و در هنگام تحویل رسید نیز دریافت کنید. قالیشویی در عظیمیه می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

سخن پایانی

در نهایت این مقاله خرسندیم که به اطلاع شما عزیزان برسانیم که خوش‌قدم با سالها تجربه در زمینه انواع خدمات قالیشویی توانسته رضایت همشهریان عزیز در عظیمیه کرج را نیز بدست آورد. اگر شما به دنبال یک قالیشویی مطمئن هستید که دارای نیروهای مجرب و حرفه‌ای باشد و با تکنولوژی روز دنیا همسو و همگام باشد قالیشویی در عظیمیه خوش‌قدم پیشنهاد ما به شما می‌باشد. این مجموعه به دلیل عضویت در اتحادیه قالیشویان کرج از بهترین ارزانترین قیمت‌های قالیشویی در استان کرج و در محله عظیمیه برخوردار است. همچنین شما می‌توانید با انتخاب این مجموعه از خدمات بعد تحویل آن بهره مند شوید. خوش‌قدم سالها با شعار هدف ما رضایت و پاکیزگی فرش‌های شما مهمان خانه‌های ساکنان عظمیه کرج می‌باشد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 294
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 11
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 7
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 104
  • بازدید ماه : 653
  • بازدید سال : 4009
  • بازدید کلی : 5648
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی