loading...

آموزش سئو

بازدید : 5
سه شنبه 1 خرداد 1403 زمان : 13:40

یکی از مشکلاتی که برخی کاربران اینستاگرام با آن روبرو می‌شوند، این است که نمی‌توانند لینک‌ها را در استوری اینستاگرام قرار دهند.

برخی هنوز اطلاعات کاملی در این زمینه ندارند و فکر می‌کنند که این قابلیت در اینستاگرام وجود ندارد. استوری اینستاگرام با ورود به این شبکه اجتماعی، مدت زمان حضور کاربران را به میزان 10 دقیقه افزایش داده است، البته این زمان به صورت میانگین است و برخی از کاربران ساعت‌ها را صرف مشاهده‌ی استوری‌های مختلف می‌کنند.
این فرصت برتر برای شماست. اگر موفق به جذب کاربران به وب سایت یا کانال تلگرامی خود شدید، شما برنده هستید. این لینک به شما این امکان را می دهد که محتوای جذاب مرتبط با محصولات، خدمات یا رویدادهای جدید خود را ارسال کنید و کاربران را ترغیب کنید تا برای اطلاعات بیشتر به بالا اشاره کنند. این کار به بهبود سئو اینستاگرام شما کمک می کند. اگر نمی دانید چیست سئو اینستاگرام، حتما مقاله زیر را مطالعه کنید.

نحوه گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام به ظاهر کار ساده ای به نظر می رسد، اما برای انجام آن نیاز به استراتژی و برنامه ریزی خاصی داریم. از طریق نظر سنجی های مختلف متوجه شدیم که کاربران کمتری علاقمند به رفتن به لینک مورد نظر در استوری هستند. به عنوان مثال، فرض کنید که به کاربران یا مشتریانی که وارد فروشگاه شما شده اند، بگویید که اگر می خواهید از کاپشن های ما دیدن کنید، به فروشگاه ما در چهارتا خیابان پایین تر بروید. احتمالاً 80 درصد از افرادی که به فروشگاه شما آمده اند، به حرف شما اهمیتی نمی دهند. بنابراین، برای افزایش بازدید فروشگاه خود، باید برنامه ای داشته باشید. ابتدا بیایید بفهمیم که چگونه می توانیم لینک را به استوری اضافه کنیم.

برای قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام، ابتدا باید تصویر یا ویدیو مورد نظر را تهیه کنید. در روش ساده‌تر، می‌توانید با گرفتن یک سلفی یا فیلم کوتاه و استفاده از یک عبارت جذاب، کاربران را ترغیب به بالا کشیدن فلش پایین برای دسترسی به لینک کنید.

با کلیک بر روی گزینه Done، استوری انتخاب شده شما حاوی یک لینک است که با بالا کشیدن آن، کاربران به راحتی وارد لینک می‌شوند.

همانطور که مشاهده می‌کنید، قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام به نظر ساده است. اما روش و نوع لینک‌گذاری در استوری، نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و ایده‌پردازی‌های خارق‌العاده است.

نکات مهم برای گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

ما قصد داریم به شما راهنمایی کنیم تا به بهترین شکل، ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید و کاربران زیادی را به صفحه اصلی وب سایت خود جذب کنید. (منظور از صفحه اصلی، صفحه‌ای است که شما می‌خواهید بیشترین بازدید را داشته باشد)

برای افزایش بازدهی در قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام، بهتر است انتخاب هدفمند داشته باشید. متقاعد کردن کاربر برای بالا کشیدن فلش و ورود به لینک، کار آسانی نیست، بنابراین سعی کنید برای هدفی ارزشمند تلاش کنید. به عنوان مثال، استفاده از صفحات فرودی برای افزایش ترافیک وب سایت از اینستاگرام، بهترین گزینه است.

بدون شک، کاربران ترجیح می‌دهند خرید خود را از وب سایت انجام دهند تا اینکه مجبور شوند به شما در دایرکت پیام دهند و کالا را سفارش کنند. به عنوان مثال، بهتر است تخفیف‌های 50 درصدی خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید و با قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام و ارائه توضیحات جذاب درباره آن کالا، تعداد زیادی کاربر را به وب سایت خود جذب کنید.

استفاده از تبلیغات در استوری پیج های محبوب با قرار دادن لینک، به شما در این زمینه بسیار کمک می کند. برخی از بلاگرهای اینستاگرام استوری هایی با تعداد بازدید بسیار بالا دارند (پیج هایی با بیش از 500 هزار کاربر). در اینجا با هزینه کم، می توانید تعداد بازدید پیج خود را چند صد برابر افزایش دهید.

یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش بازدید وب‌سایت شما، ارائه امکانات رایگان است. شما می‌توانید یک صفحه در وب‌سایت خود ایجاد کنید و به عنوان مثال، 10 روش برتر برای کسب درآمد در منزل را به صورت کاملا رایگان آموزش دهید. این موضوع جذاب و جالب است و قطعا باعث افزایش تعداد بازدید‌ها و لینک‌های وب‌سایت شما خواهد شد.

استفاده از افراد معروف به عنوان روشی رایج است که برندهای بزرگ نیز از آن استفاده می‌کنند تا درباره لینک خود توضیح دهند. اما متأسفانه 95 درصد این افراد با دریافت پول‌های بزرگ، لینک شما را در پیج خود یا پیج شما تبلیغ می‌کنند. با این حال، ممکن است شما افرادی را بشناسید که حاضرند این کار را به صورت رایگان برای شما انجام دهند.

نتیجه گیری

در این مقاله تلاش کرده‌ایم تا به شما نشان دهیم که چگونه می‌توانید به راحتی لینک به استوری خود اضافه کنید و بفهمید که این کار چقدر ساده است. طبیعتاً، زمانی که این تکنیک و ابزار اینستاگرام را یاد می‌گیرید، بازخورد ویژه‌ای برای شما خواهد داشت تا بتوانید با ایده‌ها و راهکارهای مناسب، این لینک‌ها را قرار دهید و کاربر را به کلیک بر روی آن ترغیب کنید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 290
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 8
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 545
  • بازدید سال : 3901
  • بازدید کلی : 5540
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی