loading...

آموزش سئو

بازدید : 9
دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 زمان : 20:37

همیشه نحوه‌ی انتخاب وسایل و چیدمان آن‌ها نقش مهمی در دکوراسیون منزل داشته است. با توجه به اینکه دنیای دکوراسیون دنیای بسیار متنوع و بزرگی است شما می‌توانید طبق سلیقه خود دکوراسیون مورد نظر خود را اجرا کنید. اما در بین تمامی انواع دکوراسیون، دکوراسیون سنتی همیشه طرفدار بیشتری داشته است.

زیرا این مدل از دکوراسیون همیشه و در همه حال از قدیم تا به امروز طرفداران خاص خود را داشته است. دکوراسیون سنتی معمولا جز آن دسته از دکوراسیون‌هایی می‌باشد که هیچوقت از مد نمی‌افتد و در تمامی محیط‌ها مانند منزل، رستوران، مراکز تفریحی و فرهنگی و...کاربرد دارد.

دکوراسیون سنتی

دکوراسیون سنتی درواقع یک سبک نوستالژی و قدیمی می‌باشد که برای تمامی افراد یادآور خاطرات زیبای کودکی و گذشتگان می‌باشد. این سبک در حین زیبایی و سادگی اصالت و فرهنگ کشور را نیز به تصویر می‌کشد. دکوراسیون سنتی ایرانی مجموعی از هنرهای زیبای تاریخی می‌باشد که در سراسر جهان از اهمیت و امتیاز ویژه‌ای برخوردار است. در ادامه قصد داریم تا شما را بیشتر با این سبک زیبا آشنا ساخته و به شما برای داشتن فضایی سنتی ایده‌هایی جذاب ارائه دهیم.

در چه مکان‌هایی می‌توانیم از دکوراسیون سنتی بهره ببریم؟

این سبک از دکوراسیون به دلیل انعطافی که دارد با تمامی سبک‌های دیگر نیز تلفیق می‌شود. همچنین دکوراسیون سنتی را می‌توان در تمامی فضا‌ها قابل اجرا کرد. در ادامه چند مکان که می‌توان از اجرای دکوراسیون سنتی برای آن بهره برد را برای شما بررسی می‌کنیم.

رستوران

رستوران‌ها همیشه بهترین فضا برای نشان دادن تاریخ و فرهنگ یک کشور هستند. به همین منظور می‌توان از وسایل سنتی برای دکوراسیون فضای رستوران استفاده کرد.

مراکز فرهنگی و تفریحی

مراکز فرهنگی مانند موزه‌ها، کتابخانه‌ها، مدارس و مکان های تفریحی نیز از مراکزی هستند که می‌توان برای نشان دادن فرهنگ و تاریخ یک کشور از آن بهره برد.

شرکت و دفاتر

شرکت و دفاتر شخصی نیز از دیگر مکان‌هایی هستند که می‌توان برای دکور این فضا از دکوراسیون سنتی استفاده کرد. این سبک از دکوراسیون به فضای دفاتر و شرکت‌های روحی از اصالت و قدرت می‌بخشد.

از چه وسایلی می‌توان برای دکوراسیون سنتی استفاده کرد؟

برای دکوراسیون سنتی از وسایل زیادی برای دکور فضاها می‌توان استفاده کرد. به همین منظور در ادامه به بررسی وسایلی که می‌توان برای داشتن یک فضای زیبا و سنتی داشت می‌پردازیم.

مبلمان سنتی

از مبلمان سنتی می‌توان برای فضای منزل و یا فضای دفاتر و شرکت‌ها استفاده کرد. مبلمان سنتی از قدیم تا به امروز یکی از دکورهای اصلی برای نشان دادن فضای سنتی بوده‌اند.

تخت سنتی

تخت‌های سنتی همیشه به عنوان دکوراسیون سنتی شناخته می‌شوند. از این تخت‌ها می‌توان در فضای خانه و یا رستوران‌ها و قهوه‌خانه‌ها و حتی فضای آموزشی می‌توان استفاده کرده. با دکور این تخت‌ها با دیگر وسایل سنتی می‌توان باعث به وجود آمدن فضایی زیبا شد.

وسایل عتیقه

از دیگر وسایلی که می‌توان با آن به فضای سنتی مکان خود روح بخشید استفاده از وسایل عتیقه می‌باشد. وسایل عتیقه به دلیل اینکه می‌تواند نشانگر بخشی از تاریخ باشد و فرهنگ گذشتگان باشد یکی از بهترین ایده‌ها برای داشتن فضایی با دکوراسیون سنتی می‌باشد.

کرسی

یکی دیگر از ایده‌ها برای داشتن یک دکوراسیون سنتی استفاده از کرسی می‌باشد. کرسی‌ها از قدیم تا به امروز نه تنها یک فضای سنتی برای ما ایجاد می‌کنند که یاد و خاطرات قدیم را برای ما زنده می‌کند. همچنین کرسی نیز در زمستان‌ها می‌تواند فضایی را برای جمع شدن خانواده و استحکام روابط اعضای خانواده ایجاد کند.

پشتی‌های سنتی

پشتی سنتی نیز از دیگر وسایل دکوراسیون سنتی می‌باشد. از پشتی‌های سنتی می‌توان برای دکور گوشه‌ای از منزل خود و یا حتی بر روی تخت‌های سنتی نیز استفاده کرد.

پاف سنتی

پاف‌های سنتی از دیگر وسایلی می‌باشد که از قدیم تا به امروز چه در کاخ‌های پادشاهان چه در اتاق و یا حتی رستوران ‌ها و منازل از آن استفاده می‌شود. پاف‌های سنتی علاوه بر اینکه برای زیباتر شدن فضا مورد استفاده قرار می‌گیرد بلکه یک وسیله کاربردی نیز به شمار می‌رود.

فرش

فرش‌ها نه تنها یک هنر زیبا و اصیل ایرانی می‌باشد بلکه به فضای منزل و مکان مورد نظر شما نیز اصالت و روحی از زیبایی می‌بخشد. فرش ایرانی از قدیم تا به امروز همیشه در سراسر دنیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

چه چیزهایی در دکوراسیون سنتی نقش دارند؟

در داشتن یک دکوراسیون سنتی چیزهای زیادی نقش بسزایی دارند. از مولفه‌های مهمی که در داشتن فضایی با دکوراسیون سنتی نقش دارند می‌توان به رنگ‌ها اشاره کرد. رنگ‌های گرم معمولا به فضای سنتی خانه روح می‌بخشد. نور و روشنایی نیز از دیگر مولفه‌های مهم است که فضای سنتی جلوه‌ای زیبا می‌بخشد. از دیگر مولفه‌هایی که می‌توان به فضای سنتی کمک کرد استفاده از گل و گیاهان در فضای خانه می‌باشد. گل و گیاهان نه تنها باعث زیبایی مکان شما می‌شود بلکه فضایی دل‌انگیز به مکان شما می‌بخشد. برای فضای رستوران‌ها و مکان‌های تفریحی نیز استفاده از موسیقی سنتی نیز می‌تواند کمک شایانی کند.

تلفیق دکوراسیون سنتی با دیگر سبک‌ها

دکوراسیون سنتی گفتیم به علت انعطافی که دارد می‌تواند با دیگر سبک‌ها تلفیق شود. تلفیق دکوراسیون سنتی با سبک‌های مدرن و کلاسیک و یا دیگر سبک‌های دکوراسیون نه تنها ایده‌ای جذاب می‌باشد بلکه می‌تواند باعث به وجود آمدن فضای نو و جذاب در مکان شما می‌شود.

دکوراسیون سنتی نمایانگر ملیت‌ها و قوم‌های مختلف

هرکشور و هر نژادی دارای سبکی از دکوراسیون می‌باشد. کشوهایی مانند هند و چین و ژاپن و ترکیه و یونان و مصر و... از کشورهایی هستند که دکوراسیون سنتی محبوبی در سراسر دنیا دارند. در این میان کشور ایران نیز دکوراسیون سنتی محبوب و ارزشمندی در میان سبک‌های سنتی دارد. اما چیزی که باعث می‌شود کشور ایران از دیگر کشورها متمایز شود به دلیل این می‌باشد که ایران دارای قوم‌های فرهنگی متنوعی می‌باشد که هرکدام دارای دکوراسیونی زیبا و با اصالت می‌باشد.

دکوراسیون سنتی بلوچ و یا بختیاری و یا جنوبی، مازندرانی یا حتی ترکمن از انواع سبک‌های سنتی ایرانی هستند که محبوبیت‌ زیادی دارند.

سخن پایانی

در نهایت این مقاله خواستیم به شما عزیزان یادآور بشیم که دکوراسیون در زیبایی منزل شما نقش بسزایی دارد. انتخاب یک دکور زیبا نه تنها باعث آرامش شما شود بلکه زیبایی و اصالت را به منزل شما می‌بخشد. دکوراسیون سنتی از جمله سبک‌هایی می‌باشد که در هر مکان و در هر زمانی برای افراد جذاب می‌باشد و همیشه قابل استفاده می‌باشد و از مد نمی‌افتد. اگر شما نیز برای گوشه‌ای از منزل و یا کسب و کار خود به دنبال داشتن یک فضای سنتی و با اصالت می‌باشید انتخاب دکوراسیون سنتی بهترین گزینه می‌باشد.

صد در صد برای انتخاب وسایل سنتی باید دقت فراوانی داشت تا در حین زیبایی از کیفیت خوبی هم بهره برده باشند. اگر شما به دنبال یک فروشگاه خوب می‌باشید که هم تنوع زیادی برای ارائه دکوراسیون سنتی داشته باشد هم از کیفیت خوبی بهره‌مند باشد پیشنهاد ما به شما فروشگاه دکوراسیون سنتی بلوط می‌باشد. مجموعه دکوراسیون سنتی بلوط با سالها تجربه در زمینه فروش انواع دکوراسیون سنتی و چوبی توانسته بهترین فروشگاه در بین رقبای خود باشد. اگر شما نیز به دنبال خرید دکوراسیون سنتی به صورت تک و یا عمده با بهترین و ارزان ترین قیمت‌ها هستید بلوط بهترین انتخاب شما می‌تواند باشد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 290
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 6
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 543
  • بازدید سال : 3899
  • بازدید کلی : 5538
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی