loading...

آموزش سئو

بازدید : 5
دوشنبه 7 خرداد 1403 زمان : 11:50

بازاریابی در لینکدین یکی از موضوعات حیاتی برای افرادی است که می‌خواهند از تمام ابزارهای بازاریابی در دنیای مجازی اینترنت برای افزایش فروش و درآمد خود استفاده کنند. احتمالا شما اطلاعات کاملی در مورد بازاریابی در لینکدین ندارید، اما با این حال می‌دانید که چه معنای بازاریابی در اینستاگرام است. این عدم آگاهی می‌تواند برای شما فرصتی مناسب باشد، فرصتی که به شما کمک می‌کند در زمینه‌های بازاریابی که کمترین افراد اطلاعات کافی درباره آن‌ها دارند، موفقیت‌های بزرگی کسب کنید.

هدف ما در اینجا آشنایی شما با بازار کسب و کارهای آنلاین و روش های بازاریابی آن در لینکدین است. بدون شک، دانش بازاریابی در این شبکه اجتماعی می تواند به طور سریع تر و موثرتر از سایر شبکه های اجتماعی، نتایج قابل توجهی را به همراه داشته باشد.

در این مقاله، شما با محتوای مناسب برای لینکدین آشنا می‌شوید، روش‌های استفاده از استوری‌های لینکدین برای بازاریابی و فروش را یاد می‌گیرید و بهترین روش‌ها برای اجرای لایو لینکدین را می‌آموزید.

اهمیت LinkedIn برای متخصصان، به ویژه بازاریابان، به دلیل هدف کاربر برمی گردد. میکائلا، یکی از کارشناسان حرفه ای بازاریابی در این شبکه اجتماعی، تاکید می کند که در حالی که بیشتر افراد وقت خود را در فیس بوک و اینستاگرام برای ارتباط با دوستان و خانواده یا تفریح می گذارند، برخی کاربران به لینکدین می آیند تا برای رشد، ارتباط، یادگیری و تعیین ملاقات با کاربران جدید استفاده کنند. با شیوع همه گیر بیماری کرونا، این روزها حرفه ای ها و افراد علاقه مند به پیشرفت، از این شبکه اجتماعی برای برقراری ارتباط با دیگران، برگزاری جلسات غیر حضوری و ... استفاده می کنند.

بنابراین، این ویروس کرونا می‌تواند فرصتی برای شما باشد تا با یادگیری مهارت‌های لینکدین مارکتینگ، توسعه و پیشرفت را در کسب و کار خود تجربه کنید.

وقتی هدف قوی را با رشد پلتفرم لینکدین در یک سال گذشته ترکیب می‌کنید، جایگاه آن به عنوان یک فضای شبکه جهانی و حرفه‌ای بدون تردید مشخص می‌شود. تقریباً ۷۰۰ میلیون نفر در LinkedIn حضور دارند و ۴۵٪ از کاربران اینترنت با درآمد سالیانه بیش از ۷۵،۰۰۰ دلار از LinkedIn استفاده می‌کنند.

اما، یک آمار جذاب دیگر برای بازاریابی در لینکدین وجود دارد:

  • چهار از هر پنج کاربر LinkedIn، تصمیمات شغلی خود را در شرکت های خود اتخاذ می کنند. میشائلا اظهار می کند که 92٪ از افراد در LinkedIn نیز از YouTube استفاده می کنند، بنابراین اگر شما در بازاریابی در YouTube مهارت داشته باشید، ممکن است به راحتی در LinkedIn به درآمد برسید.

جذابیت های لینکدین برای کاربران

تاکید اصلی ما بر یادگیری تکنیک های بازاریابی در لینکدین است. در سال گذشته، شاهد تغییرات شگفت انگیزی در این شبکه اجتماعی بودیم که نسبت به سال های قبل به آن تغییرات بزرگی را نشان داد. در طول این سال، تغییراتی در ساختار لینکدین ایجاد شده است که بهبود تجربه کاربری را به همراه دارد. این تغییرات نشان می دهد که لینکدین دیگر خشک و بی روح نیست و به تدریج می تواند با اینستاگرام و یوتیوب رقابت کند.

تغییرات بسیاری در محتوای شخصی در سیستم عامل به وجود آمده است. این تغییرات قبل از شیوع ویروس کرونا آغاز شده بودند، اما با قرنطینه شدن افراد و شروع به کار از راه دور، به ویژگی ها و قابلیت های بهتری دست یافته اند.

پروفایل های کاربران در لینکدین دیگر مانند یک رزومه ساده نیستند. در این شبکه اجتماعی، شما باید افتخارات، توانایی ها و ساختار کاری خود را به رخ کاربران بکشید، همانند دیگر شبکه های اجتماعی با محتواهای خود. این باعث می شود که کاربران لینکدین به مرور زمان چند برابر شوند و شما با دانش بازاریابی در لینکدین می توانید، جلوتر از بقیه موفقیت های بزرگی را با این شبکه اجتماعی داشته باشید.

میکائلا عموماً این نوع مطالب را در به روزرسانی های طولانی مدت لینکدین خود به اشتراک می گذارد و از فرمول داستان سرایی برای نوشتن پست استفاده می کند. این روش دارای تکنیک هایی است که می تواند به سادگی کاربر را به خرید و استفاده از خدمات شما تشویق کند، به عبارت دیگر یک Call-to-Action حرفه ای.

به دلیل وجود افراد زیادی که با همین مسائل روبرو هستند، تغییر به این نوع محتوا پاسخ می‌دهد. این مسائل می‌تواند شامل ترس از شکست، رد شدن، سندرم تقلب و سایر موارد باشد. افراد از ارتباط روزمره انسان با انسان محروم می‌شوند و می‌خواهند بدانند که در چالش‌هایی که با آن روبرو هستند، تنها نیستند.

تغییر بعدی که او اشاره کرد، تغییر در روند رشد شبکه افراد در لینکدین است که تفاوت ویژه ای در استراتژی بازاریابی در لینکدین نسبت به گذشته ایجاد کرده است. به جای اتصال به افراد بر اساس عنوان شغلی یا سطح تأثیر آنها در جامعه تجاری، افراد در حال اتصال به افرادی هستند که می توانند به آنها در یادگیری و پیشرفت کمک کنند.

او همچنین متوجه شده است که در LinkedIn، رویکردی تصادفی تری نسبت به ویدیو وجود دارد. افراد از ویدیو برای بحث در مورد اعتقادات و ارزشهای خود استفاده می‌کنند و به فیلم‌های خود شوخ طبعی بیشتری اضافه می‌کنند. اگرچه انتظار می‌رود این نوع محتوا را در TikTok، Facebook یا Instagram مشاهده کنید، اما برای LinkedIn کاملاً جدید است.

در نهایت، میکائلا تغییری در استفاده از هشتگ در LinkedIn ایجاد کرده است. به جای استفاده از هشتگهای توصیفی، او از هشتگهایی استفاده می کند که مخاطبان مورد نظر خود را جذب می کند. این تغییر، استفاده از کلمات کلیدی هدف در لینکدین را تقویت کرده و همانند دیگر شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها، شما باید در بازاریابی در لینکدین، نحوه انتخاب کلمات کلیدی هدف را نیز بدانید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 295
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 25
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 22
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 690
  • بازدید سال : 4046
  • بازدید کلی : 5685
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی